En man som använder en cirkelsåg för att såga en träbit.

Behöver du göra en felanmälan?

Om ett fel uppstår i din lägenhet är det viktigt att du kontaktar oss så att vi kan åtgärda detta. Du kan med fördel anmäla felet genom Mina sidor. Du kan skapa en genväg till Mina sidor i telefonen genom att lägg till Mina sidor på hemskärmen. På så sätt blir det smidigare för dig att nå sidan.

Mina sidor kan du göra en felanmälan dygnet runt och följa ditt ärende och se vad som händer. Du kan läsa kommentarer från personen som jobbar med felet och du får ett mejl när ditt ärende byter status – till exempel när arbetet påbörjas eller när felet är åtgärdat.

Under kontorstid kan du också ringa till ditt driftkontor eller till vår Bobutik 010-355 72 50.

Vid akuta fel, om du inte får tag på någon fastighetsskötare, ring växeln 010-355 72 00.

Vid akuta fel eller störningar på icke kontorstid, ring larmtjänst på telefon 0470-13278.

Låsöppning, ring taxi på telefon 0490-37300